lørdag 15. juli 2017

God sommer! 🌞


Kanskje litt sen sommerhilsen, men bedre sent enn aldri!

I går ble Erik sendt på sommer-avlastning, eller sommer-camp, om en vil😊


Vi begynner å bli vant til det nå, å ha avlastning. Jeg er trygg på at han har det godt og jeg er trygg på at dette er riktig å gjøre for oss.

Etter sommerferien skal Erik starte på Haug spesialskole. Han skal begynne på SFO. Erik skal bli skolegutt!

Årene i Gartnerveien spesialbarnehage har vært over all forventning. Det har vært fem gode år for Erik. Og som foreldre har vi følt oss sett og forstått.

Jeg er ikke bekymret for om det blir vanskelig for Erik å begynne på Haug; det blir større og annerledes sikkert, men mye vil være det samme. Det har jeg hørt og det tenker jeg stemmer.

Vi fikk så mange fine bilder av Erik fra barnehagen. Dette må jeg bare dele med dere.
Har forsøkt å redigere bort andre barn og voksne, men jeg håper dere ser hvor flott Erik har hatt det og hvor gode de er de som jobber der💗💗💗

Ønsker dere alle en riktig god sommer!😊🌞


Ingen kommentarer: